مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-27سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای توسعه فرهنگ کتابخوانی


ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه ای همگانی است و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این راستا ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامیل کریمیان در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سقز که با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شاخص های کتابخوانی و سرانه مطالعه با همکاری و مشارکت دستگاه ها و مردم صورت می گیرد.

وی نقش سازمان های مردم نهاد را در کمک به رفع کاستی ها و ارتقای شاخص ها مهم ارزیابی کرد و گفت: در مقوله کتاب و کتابخوانی سازمان های مردم نهاد با رویکرد فرهنگی و اجتماعی می توانند در همکاری با دستگاه ها فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشند.

 لزوم ارتقای زیربنای کتابخانه های عمومی فرماندار سقز در بخش دیگری از سخنان خود لزوم ارتقای زیربنای کتابخانه های عمومی را ضروری عنوان کرد و افزود: واگذاری زمین های با کاربری فرهنگی برای ساخت کتابخانه، یکی از راهکارهای ارتقای زیربنای این نهاد فرهنگی و اثرگذار است.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتابخوانی با ایجاد و راه اندازی کتابخانه در شهرها و روستاها میسر می شود، گفت: در حال حاضر این شهرستان بیشترین تعداد کتابخانه مشارکتی را در استان کردستان داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای توسعه فرهنگ کتابخوانی

لزوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای توسعه فرهنگ کتابخوانی