مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-27سياسي

قانون تعیین تکلیف کودکان بی هویت اجرایی شود


بین 800 هزار تا یک و نیم میلیون کودک بی هویت در کشور و به ویژه در شهر اصفهان وجود دارد که ضروری است هر چه زودتر قانون تعیین تکلیف این کودکان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریده روشن صبح یکشنبه در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و همچنین روز آتش نشان اظهار داشت: بر این باورم که باید هفته دفاع مقدس را زمانی برای فعالیت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و ارزیابی مسئولان از عملکرد خود در راستای تحقق اهداف شهدا بدانیم.

وی با گرامیداشت روز سالمند اضافه کرد: دوران سالمندی با ویژگی های خاص خود همراه است و سالمندان با دارا بودن گنجینه ای از تجربه نیازهای روانی و اجتماعی و بهداشتی ویژه خود را دارند، با توجه به اینکه جامعه ما از نظر جمعیت شناختی رو به سالمندی است و با توجه به شاخص های لازم برای ایجاد شهر دوستدار سالمند هنوز حتی در باغ تجربه به عنوان دفتر تخصصی سالمند زیرساخت های لازم وجود ندارد.

راه اندازی مرکز تخصصی سالمندان در دستور کار شهرداری اصفهان باشد سخنگوی شورای شهر اصفهان ادامه داد: ایجاد فضای مناسب سالمندان در شهر و به ویژه در مرکز تخصصی سالمند باید در اولویت های شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار سالمند قرار بگیرد و برای تحقق این امر می توان با مشارکت بخش خصوصی در زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تعیین تکلیف کودکان بی هویت اجرایی شود

قانون تعیین تکلیف کودکان بی هویت اجرایی شود