مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-27اقتصادي

لزوم اختصاص بخشی از درآمد مالیات ارزش افزوده به شهرک های صنعتی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تصویب اختصاص بخشی از درآمد حاصل از مالیات ارزش افزوده به شهرک های صنعتی، مشکل تامین اعتبار برای بهسازی و تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی مرتفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده به منظور توسعه و نگهداری زیرساخت شهرک های صنعتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بخشی از مالیات و عوارض بر ارزش افزوده، به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز شهر ک ها و نواحی صنعتی برای ایجاد، تکمیل و نگهداری زیرساخت ها، مدیریت پسماند و فاضلاب، ارائه خدمات و کمربند سبز اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: یکی از مشکلات کنونی، نبود بودجه مشخص و پایدار برای بهسازی و تکمیل زیرساخت مورد نیاز سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی است که با تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، گامی مهم در تامین بسترهای لازم برای سرمایه گذاران در سال جهش تولید انجام می شود.

شرکت شهرک های صنعتی در تنگنای مالی است اهلی کم کردن تصدی گری بخش دولتی و تحقق اصل 44 قانون اساسی را یکی از اصلی ترین و مهمترین هدف از واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی به صنعت گران و شرکت های خدماتی برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر شرکت شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص بخشی از درآمد مالیات ارزش افزوده به شهرک های صنعتی

لزوم اختصاص بخشی از درآمد مالیات ارزش افزوده به شهرک های صنعتی