مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-27اقتصادي

پیش بینی برداشت 130 هزار تن چغندرقند از مزارع اسدآباد


معاون فنی اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از پیش بینی برداشت 130 هزار تن چغندرقند از مزارع این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فنی اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از پیش بینی برداشت 130 هزار تن چغندرقند از مزارع این شهرستان خبر داد.

علی سرخوش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چغندرقند یکی از گیاهان صنعتی و استراتژیک است که هر ساله سطحی حدود 2000 هکتار از اراضی زراعی آبی شهرستان اسدآباد به کشت این محصول اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال زراعی 99-98 براساس گزارشات دریافتی 2400 هکتار سطح قرارداد منعقد شده کشاورزان این شهرستان با کارخانه های طرف قرار داد بوده است، افزود: در سال جاری کارخانه های قند هگمتان همدان، بنیاد مستضعفان اصفهان و قزوین کارخانه های طرف قرارداد با چغندرکاران اسدآبادی هستند.

سرخوش با اشاره به برآورد صورت گرفته از وضعیت سطح سبز مزارع چغندر قند اسدآباد تصریح کرد: سطح سبز محصول چغندرقند شهرستان 2290 هکتار با 908 نفر بهره بردار بوده که متوسط تولید هر هکتار محصول چغندرقند در سال جاری حدود 60 تن در هر هکتار خواهد بود.

وی با اشاره به پیش بینی برداشت 130 هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان یادآورشد: از تاریخ 20 شهریورماه کار تحویل چغندرقند شهرستان به کارخانه های قند آغاز شده و تا 30 آذرماه سال جاری در بازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 130 هزار تن چغندرقند از مزارع اسدآباد

پیش بینی برداشت 130 هزار تن چغندرقند از مزارع اسدآباد