مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-27دانش

کارشکنی های افراد سودجو سبب نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از سامانه آموزشیار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد با ارائه گزارشی از استقرار سامانه آموزشیار در دانشگاه، - مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه برخی از افراد درون و نیز خارج از مجموعه دانشگاه که منافعی از سیستم آموزش قبلی داشته اند، با کارشکنی هایی سبب ایجاد نارضایتی برای دانشجویان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد با ارائه گزارشی از استقرار سامانه آموزشیار در دانشگاه، گفت: با تلاش های شبانه روزی مجموعه دانشگاه، طرح تجمیع داده های حدود 450 واحد و مرکز دانشگاهی در مرحله اول در سامانه آموزشیار صورت گرفت و داده واحد های باقیمانده در مرحله دوم به این سامانه اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه آموزشیار یک پروژه ملی است؛ تصریح کرد: این پروژه گامی بزرگ در توسعه فعالیت ها و خدمات الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی است که نتایج ارزشمند آن مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی طی دو نوبت فرصت انتخاب واحد در سامانه آموزشیار برای دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 لحاظ شده، تا کنون ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی های افراد سودجو سبب نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از سامانه آموزشیار شد

کارشکنی های افراد سودجو سبب نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد از سامانه آموزشیار شد