مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-27سياسي

جامعه روحانیت نه حاشیه نشین و نه «پدر سالار» است/ فراجناحی هستیم


دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هدفش حاشیه نشینی نیست اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسر بودن نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نقطه عطف تحولات تاریخ معاصر دنیای اسلام و برای ایران هم که نقطه اوج به حساب می آید، هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: شرایط امروز کشور شرایط تعیین کننده و سرنوشت سازی است که بهتر است این شرایط را با تعابیر رسالت مندانه تری تفسیر کنیم.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور تاکید کرد: شرایط فعلی معیارهای عادی و مادی را خیلی سخت کرده و اینها واقعیتی است که همه به وضوح آن را مشاهده می کنیم.

پورمحمدی گفت: اما برای جامعه ای که ما با این رسالت های بزرگ و آرمان های الهی و این مأموریت بسیار مهم و سرنوشت سازی که به عهده مردم، نسل ما و تاریخ ما گذاشته شده، باید بگویم این شرایط حساسی برای انجام یک رسالت و ماموریت بزرگ است.

وی افزود: اگر این ماموریت و رسالت بزرگ را خوب تفسیر کنیم، خواهیم دید که این مشکلات و فشارها مقابل آنها بسیار کوچک است و کاری که ملت ما در گذشته آن را انجام داده را درک خواهیم کرد که آنچه در گذر است مقابل ماموریت و اهداف مان بسیار کوچک و ناچیز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت نه حاشیه نشین و نه «پدر سالار» است/ فراجناحی هستیم

جامعه روحانیت نه حاشیه نشین و نه «پدر سالار» است/ فراجناحی هستیم