مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-27اقتصادي

خرید 344 هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی طی سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا ملکی امروز در کارگروه آرد و نان استان مرکزی اظهار کرد: ششمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان امروز با موضوع بررسی سهمیه بندی آرد نانوایی ها، بررسی کیفیت آرد و نان، کیفیت گندم، خرید و فروش آرد داخل و خارج استان و پروانه کسب برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد کمیته ارزشیابی نانوایی ها به صورت اصولی به این موضوعات پرداخته و بحث سهمیه بندی بر اساس اصول انجام دهد  تا تعادل نسبی در خصوص سهمیه آرد شهری ایجاد شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه در موضوع سهمیه بندی موضوع مهم تامین نان مردم است، ادامه داد: در بحث فروش آرد خارج به از استان  قرار شد هماهنگی لازم با کارخانجات صورت گیرد و محدودیت هایی اعمال شود تا بتوان بهتر مسائل را کنترل  و نظارت کرد.

ملکی گفت: بررسی وضعیت سند کیفیت گندم، آرد و نان استان که در سال 94 با 800 ساعت کار کارشناسی به تصویب رسیده است، قرار شد در نشست های آتی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به ترکیب دقیق گندم های خریداری شده به کیفیت مطلوبی از نظر آرد دست پیدا کرده ایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در ادامه از خرید 344 هزار تن گندم تاکنون خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد و نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 344 هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی طی سال جاری

خرید 344 هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی طی سال جاری