مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-27سياسي

ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند در تبریز بررسی شد


جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی ایجاد زیر ساخت های شهر هوشمند برگزار شده و ایجاد زیرساخت های شهرهوشمند در قالب اعتبارات بودجه مصوب سال جاری برابر متن لایحه شهرداری تبریز مطرح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی ایجاد زیر ساخت های شهر هوشمند برگزار شده و ایجاد زیرساخت های شهرهوشمند در قالب اعتبارات بودجه مصوب سال جاری برابر متن لایحه شهرداری تبریز مطرح شد.

پس از بحث تبادل نظر و تاکید کل اعضا به ایجاد زیر ساخت های شهر هوشمند، مقرر شد لایحه اعطا مجوز جهت حفاری در شورای اسلامی شهر تبریز مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری تبریز در خصوص اصلاح تبصره 85 از تبصره های دایمی بودجه سال جاری شهرداری تبریز و تجویز انعقاد قرارداد با موسسه عاشورا برای اجرای پروژه حفاظت و توسعه پارک بزرگ تبریز از محل قطعات شهرک طلاییه و سایر منابع غیرنقدی شهرداری به صورت EPS با مدت قرارداد 60 ماهه بر اساس فهرست بهاء سال 97 بررسی شده و لایحه برای تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.

همچنین لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز افزایش و اصلاح نرخ تعرفه عوارض محلی سال جاری و لیست پیوستی در برخی از جداول این تعرفه به منظور پیشگیری از تخلفات ساختمانی و جهت جبران و تامین منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند در تبریز بررسی شد

ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند در تبریز بررسی شد