مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-27اقتصادي

اعلام نرخ خرید تضمینی سویا در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت غله استان اردبیل اعلام کرد: قیمت تضمینی محصول سویا از سویا کاران این استان با رطوبت استاندارد بر اساس مصوبه 38 هزار و 523 ریال تعیین شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت غله استان اردبیل اعلام کرد: قیمت تضمینی محصول سویا از سویا کاران این استان با رطوبت استاندارد بر اساس مصوبه 38 هزار و 523 ریال تعیین شده است.

علی نوبخت ششم مهرماه در جلسه کارگروه اقتصادی پارس آباد مغان اظهار کرد: خرید تضمینی سویا همزمان با برداشت این دانه روغنی ارزشمند از اول آبان ماه در مراکز خرید تضمینی استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشاورزان در صورت تمایل می توانند محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند، ادامه داد: در پارس آباد مغان سه هزار و 200 هکتار از اراضی زیرکشت سویا رفته و پیش بینی می شود از این سطح بیش از هشت هزار تن دانه روغنی سویا استحصال شود.

در ادامه ابراهیم امامی با اشاره به اینکه بیش از 11 هزار هکتار از اراضی این شهرستان به کشت پنبه اختصاص یافته است، اضافه کرد: پیش بینی استحصال بیش از 50 هزار تن محصول پنبه در شهرستان می رود.

فرماندار پارس آباد زمان برداشت پنبه را نیمه دوم مهرماه اعلام کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی دولتی پنبه 48 هزار و 761 ریال تعیین شده و خریدهای توافقی نیز که منشاء عرضه و تقاضا خواهد داشت در زمان برداشت صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ خرید تضمینی سویا در استان اردبیل

اعلام نرخ خرید تضمینی سویا در استان اردبیل