مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-27فرهنگي

فرجاد: در چرخ های مافیا سینما گیرکرده ام / مسئولان یا بی توجه اند یا هم دست مافیا!


بازیگر پیشکسوت سینما با تأیید وجود مافیا در این عرصه و تقسیم نقش های در مهمانی ها گفت: اهل مهمان بازی نیستم و اکنون در چرخ های مافیا سینما گیرکرده ام و مسئولان نیز نسبت به این موضوع یا بی توجه اند یا درون مافیا دست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد جلیل فرجاد، ازجمله بازیگران قدیمی و به نام سینما، تلویزیون و تئاتر در سفر به خراسان شمالی به بازدید از دفتر این خبرگزاری در بجنورد پرداخت و در حاشیه این بازدید و دیدار به گفتگویی با خبرنگار فارس داشت.

جلیل فرجاد در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری برخی رویدادهای فرهنگی موردحمایت از نهادهای دانشجویی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری همچون ققنوس در استان های مختلف کشور از سوی بسیج دانشجویی نشان دهنده این است که مسیری برای استعدادیابی و حمایت از جوانان علاقه مند کشور در این حوزه ایجادشده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور و حرکت در مسیر این جشنواره با توجه به اصالت آنان، مسیر درست دیده شدن جوانان و افراد مستعد محسوب می شود، افزود: حمایت دلسوزانه در هنر بسیار مهم است و متولیان این جشنواره در این عرصه تاکید دارند.

این هنرمند پیشکسوت کشور با اشاره به وجود بسیاری از جشنواره ها و کارگاه ها و مراکز آموزش عرصه های هنری گفت: بسیاری از این مجموعه ها هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجاد: در چرخ های مافیا سینما گیرکرده ام / مسئولان یا بی توجه اند یا هم دست مافیا!

فرجاد: در چرخ های مافیا سینما گیرکرده ام / مسئولان یا بی توجه اند یا هم دست مافیا!