مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-27اجتماعي

روشی مطمئن برای آموزش در دوران کرونا


تدریس خصوصی آنلاین یکی از چند مدل آموزش در کشور است که در زمان کرونا کاملا موثر واقع شد.

در واقع از زمانی که کرونا شدت گرفت و در پی تعطیلی مدارس، - تدریس آنلاین جزو آموزش هایی بود که رواج پیدا کرد و تنها روش قابل اعتماد در این روزهای پر از ترس و نگرانی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام استادبانک، مهم ترین حسن تدریس آنلاین در کنارتمام مزیت های این روش، غیرحضوری بودن و وابسته نبودن به مکان و زمان خاصی بود.

یعنی دانش آموز و معلم در هر زمانی که می خواستند می توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و کلاس را شروع کنند که تقریبا از شروع کرونا تمام سیستم آموزشی کشور به این روش، آموزش را ادامه دادند.

اما به دلیل اینکه این روش برای اکثر معلمان و دانش آموزان یک روش جدید بود و چندان با نحوه ارتباط و آموزش از این طریق آشنایی نداشتند، مشکلات زیادی بوجود آمد که مهم ترینش هماهنگ نبودن معلم و شاگرد در یک تایم زمانی مشخص برای شروع تدریس آنلاین بود.

غیرحضوری بودن کلاس، نبود اجبار برای بیدار شدن دانش آموز و نشستن پشت میز کلاس در یک تایم مشخص، نبود حضور فیزیکی معلم مدرسه که به نوبه خود از جدی بودن فضای آموزش کم می کرد، عدم آشنایی با روش آنلاین و نرم افزارهای ارتباطی مرتبط با آن و خیلی از مشکلات دیگر در ابتدایی شروع این آموزش، باعث دید منفی والدین و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی مطمئن برای آموزش در دوران کرونا

روشی مطمئن برای آموزش در دوران کرونا