مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-27سياسي

مراسم قالی شویان کاشان برگزار نخواهد شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: در مهر سال 1399 هیچگونه مراسم و برنامه تحت عنوان قالی شویان نداریم و صرفا دو شب عزاداری در فضای باز صحن آستان مبارک به مناسبت شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به صورت محدود و با رعایت پروتکل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، عباسعلی قپانی پور در نشست برنامه ریزی و هماهنگی مراسم عزاداری حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) گفت: در مهر سال 1399 هیچگونه مراسم و برنامه تحت عنوان قالی شویان نداریم و صرفا دو شب عزاداری در فضای باز صحن آستان مبارک به مناسبت شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان  تصریح کرد: با توجه به اعلام خطر وضعیت قرمز در شهرستان کاشان و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری گرفته شود با رقم وحشتناکی مواجه می شویم.

معاون سیاسی فرماندار کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: لیست هیأت های متخلف که با نادیده گرفتن مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر انداخته اند تحویل دادستانی شده و با تمامی متخلفان برخورد می شود و از هیأت هایی که با بزرگ منشی هزینه های برگزاری مراسم خود را به سمت کمک به معیشت مردم و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم قالی شویان کاشان برگزار نخواهد شد

مراسم قالی شویان کاشان برگزار نخواهد شد