مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-27فناوري

استفاده از 5G برای برقراری عدالت در لایه های شبکه ملی اطلاعات


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال بست عادلانه خدمات به تمامی مناطق کشور هستیم و 5G نه تنها یک فناوری لوکس محسوب نمی شود، - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دنبال بست عادلانه خدمات به تمامی مناطق کشور هستیم و 5G نه تنها یک فناوری لوکس محسوب نمی شود، بلکه می تواند به عدالت در لایه های شبکه ملی اطلاعات کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از کاربست های 5G در ایران و انعقاد تفاهم نامه های خودروی خودران و بیمارستان هوشمند در سالن پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ستار هاشمی - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در این مراسم اظهار کرد: ورود به شبکه نسل پنجم منطبق بر مطالعات کارشناسی و تدوین نقشه راهی اتفاق افتاده که در دو سال گذشته در دستور کار وزارت ارتباطات بوده است.

وی افزود: پژوهگشاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون برنامه ریزی وزارتخانه و ارتباطات بین الملل و روابط عمومی نقش های جدی در این حوزه داشتند و آنچه امروز شاهد هستیم حاصل مطالعات دو سال گذشته است.

خبر در حال تکمیل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از 5G برای برقراری عدالت در لایه های شبکه ملی اطلاعات

استفاده از 5G برای برقراری عدالت در لایه های شبکه ملی اطلاعات