مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-27اقتصادي

رشد میزان ترانزیت از گمرکات مازندران


ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر گفت: در شش ماهه سال جاری بیش از 15 میلیون دلار از گمرکات استان مازندران ترانزیت شده است.

- ایسنا/مازندران ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر گفت: در شش ماهه سال جاری بیش از 15 میلیون دلار از گمرکات استان مازندران ترانزیت شده است.

علی یوسفی منش اظهارکرد : از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور میزان ترانزیت انجام شده از گمرکات مازندران 10 هزار و 147 تن به ارزش 15 میلیون و 387 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال 98 از نظر وزنی 89 درصد و ارزشی بیش از 100 درصد رشد را نشان می دهد .

وی با اشاره نوع کالاهای ترانزیت خارجی مبدا، بیان کرد: کانتینرخالی، سیگار،مصنوعات پلاستیکی، لوله حفاری، موادشیمیایی و تخته نراد کالاهای ترانزیتی هستند که از طریق گمرکات استان مازندران به امارات، مناطق ویژه اقتصادی ایران و عراق ترانزیت خارجی شده اند.

ناظر گمرکات مازندران میزان درآمد از تجارت خارجی گمرکات استان با احتساب درآمد حاصل از ضمانت نامه ها را 1514 میلیارد و 560 میلیون ریال بیان کرد و گفت: طی نیمه نخست سال جاری بیش یک میلیون و 333 هزارتن انواع کالا از طریق گمرکات استان مازندران(نوشهر، امیرآباد و فریدونکنـار) به ارزش 429 میلیون و 496 هزاردلار وارد کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد میزان ترانزیت از گمرکات مازندران

رشد میزان ترانزیت از گمرکات مازندران