مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-27سياسي

خانواده شهدا صحنه های ماندگاری در تاریخ ثبت کردند


فرمانده ارشد نظامی ارتش استان مرکزی گفت:خانواده شهدا صحنه های ماندگاری در تاریخ ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراکق اسم جلیلوند در مراسم تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدای شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ،عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: چگونه می توان از سلحشوران جانبازی که در دوران پر افتخار دفاع مقدس در راه خدا با جان و مال خود مجاهده کرده اند و استقلال و آزادی و شرافت سرزمین اسلامی خویش را پاس داشته و نهال عزت و اقتدار نظام اسلامی را با خون خویش سیراب کرده اند سپاسگزاری و قدردانی کرد که شایسته و بایسته شأن والای آنان باشد.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه های ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و شهادت آنها باید به فرهنگ عمومی در طول نسل ها تبدیل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی هم گفت: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت جان فشانی و ایثار شهدا و جانبازان است که جانانه از ارزش های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

غلامرضا کریمی ،تحقق توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در گرو انجام فعالیت های هدفمند، تلاش در زمینه هم افزایی فعالیت ها و استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا صحنه های ماندگاری در تاریخ ثبت کردند

خانواده شهدا صحنه های ماندگاری در تاریخ ثبت کردند