مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-27سياسي

آغاز همایش «بر خوان شمس و مولانا» با تحلیل مولانا در جهان امروز


همایش «بر خوان شمس و مولانا» فردا دوشنبه با نشست «مولانا در جهان امروز و شارحان مثنوی و انتظارات مثنوی خوانان امروز» در مرکز فرهنگی شهر کتاب آغاز می شود.

- همایش بر خوان شمس و مولانا فردا دوشنبه با نشست مولانا در جهان امروز و شارحان مثنوی و انتظارات مثنوی خوانان امروز در مرکز فرهنگی شهر کتاب آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش سه روزه مجازی بر خوان شمس و مولانا فردا دوشنبه 7 مهر در مرکز فرهنگی شهر کتاب آغاز می شود و اولین برنامه آن، مولانا در جهان امروز و شارحان مثنوی و انتظارات مثنوی خوانان امروز است.

این نشست با سخنرانی محمدعلی موحد از ساعت 11 آغاز می شود و پس از آن سخنرانی های همایش به این ترتیب ادامه پیدا می کنند: مریم حسینی روایتی لکانی از غزلیات شطح آمیز مولوی با سخنرانی مریم حسینی، هنر مولانا در وزن و قافیه ی غزل با سخنرانی حمیدرضا شایگان فر، بازیابی سبک شخصی مولوی در غزلیات شمس با استفاده از تکنیک جریان سیال ذهن با سخنرانی مینا بهنام.

در آغاز این همایش، علی اصغر محمدخانی معاون فرهنگی شهر کتاب نیز، درباره امکان شرح و ترجمه پذیری غزلیات شمس و کارنامه مولوی پژوهی در یک سال گذشته سخنرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش «بر خوان شمس و مولانا» با تحلیل مولانا در جهان امروز

آغاز همایش «بر خوان شمس و مولانا» با تحلیل مولانا در جهان امروز