مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-27سياسي

غربت شهدای گمنام دانشگاه آزاد زابل در سایه بی توجهی


شهدای گمنام دانشگاه آزاد زابل در سایه بی توجهی مسئولان این دانشگاه مدتهاست که در غربت به سر می برند.

- خبرنگار مهر ، همگان بر این موضع واقفند که اگر امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل قدرت های جهانی ایستادگی کرده و لحظه ای در مقابل گردنکشی جبهه استکبار کرنش نکرده به دلیل رشادت های شهدا است، شهدایی که سند افتخار انقلاب اسلامی ایران هستند و باید به این بزرگواران و خانواده های محترمشان توجه جدی و ویژه ای شود.

در این بین اما گاهی برخی مسئولین فراموش می کنند صندلی که امروز با آرامش بر آن تکیه می زنند مرهون خون شهدای دفاع مقدس است و با بی توجهی به شهدا در واقع به ارزش های دفاع مقدس پشت کرده و خواسته و یا ناخواسته هم راستا با دشمنان این نظام در کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس قدم بر می دارند.

در هر حالی که دور شدن از مکتب ایثار و شهادت خواسته اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای به شماره انداختن نفس های نظام اسلامی در کشورمان بوده و هست.

یکی از مصداق های دشمن برای دور کردن جامعه از ارزش های دفاع مقدس همانطور که پیشتر اشاره شد دور کردن مردم از شهدا است در این بین برخی مسئولین هم بی اراده برای دشمن ریل گذاری می کنند، در همین خصوص نزدیک به 4 سال است که قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد زابل با بی توجهی مسئولین دانشگاه آزاد سیستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربت شهدای گمنام دانشگاه آزاد زابل در سایه بی توجهی

غربت شهدای گمنام دانشگاه آزاد زابل در سایه بی توجهی