مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-27سياسي

خیانت به دفاع مقدس با تحریف و روایتگری های نامعتبر


هشت سال دفاع مقدس میراث با شکوهی است که پس از گذشت 40 سال نسل به نسل به دست ما رسیده و اگر به 40 سال قبل برگردیم از این گنجینه گرانقدر می توانیم درس ایثار، - ایسنا/همدان هشت سال دفاع مقدس میراث با شکوهی است که پس از گذشت 40 سال نسل به نسل به دست ما رسیده و اگر به 40 سال قبل برگردیم از این گنجینه گرانقدر می توانیم درس ایثار، تدبر، شجاعت و تقوا بیاموزیم اما آنچه امروز اهمیت دارد حفظ و نگهداری صحیح و انتقال بدون نقص آن به نسل های بعد است.

امروز به علت هجمه دشمنان و جنگ نرم، لزوم روایتگری های قوی فرماندهان دوران دفاع مقدس و ثبت خاطرات شفاهی جانبازان و آزادگان جنگ به صورت کتاب، صوتی و تصویری بیش از هر زمان دیگر احساس می شود چراکه وجود منابع معتبر در این حوزه روشنگر و فانوس راه جوانان خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشاتشان به حفظ و توجه ویژه و جلوگیری از تحریف این حماسه جاودان تأکید فرموده اند همچنین در سخنرانی اخیر خود به صراحت بیان کردند که ما در باب دفاع مقدس کوتاهی کردیم و احتیاج به کارهای زیادی در این زمینه داریم چرا که تحریف و دست های تحریف گر در کمین هستند.

الان شما فرماندهان و شاهدان جنگ هستید و به این موارد پاسخی می دهید اما 20 سال بعد از این جمعیت عده ای نیستند، 30 سال بعد جمع بزرگتری نیستند؛ پس باید معرفت افزایی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت به دفاع مقدس با تحریف و روایتگری های نامعتبر

خیانت به دفاع مقدس با تحریف و روایتگری های نامعتبر