مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-27سياسي

قرارگاه سازندگی مسکن محرومان در ایلام آغاز به کار کرد


با دستور استاندار ایلام قرارگاه سازندگی مسکن محرومان با هدف انسجام بخشی بین تمام دستگاه های اجرایی ذیربط در خصوص تسریع در روند احداث مسکن محرومان استان ایلام راه اندازی شد.

- ایسنا/ایلام با دستور استاندار ایلام قرارگاه سازندگی مسکن محرومان با هدف انسجام بخشی بین تمام دستگاه های اجرایی ذیربط در خصوص تسریع در روند احداث مسکن محرومان استان ایلام راه اندازی شد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای تامین مسکن ایلام که به منظور پیگیری مصوبات مسئولان ارشد کشوری به استان در خصوص احداث مسکن برای محرومان استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف قرارگاه سازندگی مسکن محرومان احصاء مسائل و مشکلات در خصوص احداث واحدهای مسکونی و ریشه یابی برای حل اساسی مشکلات است.

وی گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی باید 2 هفته یک بار گزارش کنند که اجرای مصوبه های سفر مقامات کشوری به استان در خصوص احداث واحدهای مسکونی محرومان در چه مرحله ای است، چه کاری انجام شده و مشکلات و گیر کار کجاست تا بتوانیم برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به سفر اخیر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان، تصریح کرد: نتیجه این سفر به استان منشا تحول بیشتر در استان بویژه از منظر تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه سازندگی مسکن محرومان در ایلام آغاز به کار کرد

قرارگاه سازندگی مسکن محرومان در ایلام آغاز به کار کرد