مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27اجتماعي

78 کلاس درس و یک پژوهش سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیرین شهرستان در حال حاضر 78 کلاس درس و یک پژوهش سرا در حال ساخت است.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران گنبدی در ساخت مدارس و تجهیزات آموزشگاهی مشارکت خوبی را اداره آموزش و پرورش داشته و دارند.

وی تصریح کرد: 11 مدرسه طی یکی دو سال گذشته توسط خیرین ساخته و امسال به بهره برداری رسیده و ظرف یکی دو ماه آینده همه آنها با هماهنگی خیرین مورد نظر افتتاح می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ساخت پژوهش سرا شهرستان توسط خیرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 آموزشگاه در قالب 78 کلاس درس و یک پژوهش سرا توسط خیرین در حال احداث است و پیش بینی می شود ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: در چند روز گذشته نیز قراردادی بین اداره کل نوسازی مدارس و خیرین شهرستان منعقد شده تا عملیات اجرایی چهار مدرسه دیگر توسط خیرین آغاز شود.

نظرنژاد گفت: در سال تحصیلی جدید 50 کلاس درس دوره ابتدایی و 20 کلاس درس دوره متوسطه افزایش یافته و قرار است اداره کل نوسازی استان نسبت به تجهیز دانش آموزی آن با شهرستان مشارکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 کلاس درس و یک پژوهش سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است

78 کلاس درس و یک پژوهش سرا با مشارکت خیرین گنبدی در حال ساخت است