مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27سياسي

پیامی که خلبان اردبیلی در دومین روز جنگ به فرماندهان هوانیروز منتقل کرد


بعد از نماز صبح بی وقفه به سمت کرمانشاه حرکت کردیم و زمانی رسیدیم که کرمانشاه به شدت بمباران شده بود و کماکان در حال بمباران بود و در یک شرایط سخت، - خبرگزاری فارس- اردبیل؛پیغام فتححامد قادری: 31 شهریور 1359 بود که حزب بعث عراق با همراهی استکبار و حمایت بسیاری از کشورهای غربی تهاجمی وسیع را به ایران اسلامی آغاز کرد.

اما این تهاجم به مرزهای ایران اسلامی مقدمه ای شد برای ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی های ملتی که ثابت کردند حتی بدون امکانات نیز اجازه دست درازی دشمن به ذره ای از خاک کشور را نمی دهند و همواره از ارزش ها و آرمان های خود دفاع می کنند.

حتی اگر شب و روز از دفاع مقدس و اقدام جانانه ملت ایران سخن به میان آید، قلم از نشر عظمت آن وامی ماند، دفاع مقدس گنج عظیمی در دریای عمیقی است که غواصی در آن بسیار سخت است.

دفاع هشت ساله ملت حسینی ایران تمام معادلات مادی دنیای پر از جهل استکبار را در هم ریخت و این شدنی نبود مگر با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت.

شما را دعوت می کنیم به خواندن خاطرات شیرین و به یاد ماندنی خلبانی که با تمام توان برای مقابله با هجمه دشمن بعثی وارد میدان شده بودند.

در زیر کاپتان میرحمید موسوی ، خلبان اردبیلی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ملاحظات خود را از اولین روز جنگ تحمیلی  بیان می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی که خلبان اردبیلی در دومین روز جنگ به فرماندهان هوانیروز منتقل کرد

پیامی که خلبان اردبیلی در دومین روز جنگ به فرماندهان هوانیروز منتقل کرد