مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-27سياسي

محدودیت های یک هفته ای در شهرستان های قرمز / نظارت بر استفاده از ماسک در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری سخنگوی وزطارزت بهداشت، درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور افزود: اکنون فقط استان سیستان و بلوچستان با خطر متوسط کرونا است و استان های فارس، - سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا موظف شده که با توجه به موقعیت و وضعیت خاص تهران بزرگ، برنامه ویژه ای را برای ارتقای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اماکن و حمل و نقل عمومی تا جلسه بعدی این ستاد ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری سخنگوی وزطارزت بهداشت، درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور افزود: اکنون فقط استان سیستان و بلوچستان با خطر متوسط کرونا است و استان های فارس، هرمزگان، کردستان و خوزستان در وضعیت هشدار یا پرخطر قرار دارند و بقیه استان ها در وضعیت قرمز کرونا هستند.

وی ادامه داد: تعداد بستری و شیوع بیماری کووید 19 در بقیه استان ها بالاست و تعداد شهرستان های قرمز کرونا در کشور از 109 به 158 شهرستان رسیده است.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، پیشگیری است و این موضوع کاملا اثبات شده که هر وقت استفاده از ماسک و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی کاهش پیدا می کند، روند ابتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های یک هفته ای در شهرستان های قرمز / نظارت بر استفاده از ماسک در تهران

محدودیت های یک هفته ای در شهرستان های قرمز / نظارت بر استفاده از ماسک در تهران