مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-27اقتصادي

سهمیه استخدامی اردبیل در آزمون متمرکز کشوری 437 نفر است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی استان اردبیل در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز کشوری 437 نفر است.

- داود شایقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز سال 99 که اولین آزمون سالجاری است، به دلیل کرونا با تاخیر برگزار می شود که بعد از اتمام زمان ثبت نام قرار است در اواخر آبان ماه این آزمون با همکاری سازمان سنجش برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس یک سوم خروجی نیروی انسانی و همچنین پست های بلاتصدی و خالی دستگاه های اجرایی مجوز استخدام در دستگاه های دولتی صادر می شود که امسال نیز بر همین مبنا سهمیه استان ها تعیین شده تا رقابت در این استان برای کسب بالاترین امتیاز و پیوستن به جمع کارکنان دستگاه های اجرایی فراهم آید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیشترین استخدامی در آموزش و پرورش استان با 336 نفر، استانداری 34 نفر و بهزیستی 18 نفر انجام خواهد شد تا برگزیدگان با گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه های اختصاصی جذب دستگاه های اجرایی شوند.

شایقی ادامه داد: قرار است آزمون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آبان ماه برگزار شود که امیدواریم با همکاری خود داوطلبان شرایط مطلوبی را در برگزاری این آزمون شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی اردبیل در آزمون متمرکز کشوری 437 نفر است

سهمیه استخدامی اردبیل در آزمون متمرکز کشوری 437 نفر است