مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-27بين الملل

بازداشت معترضان به محدودیت های کرونایی در انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چند هزار نفر از ساکنان لندن روز شنبه (به وقت محلی) با حضور در خیابان ها و میدان ترافالگار در این شهر، - پلیس انگلیس با توسل به قوه قهریه برای متفرق کردن تظاهرات چند هزار نفری ضد محدودیت های کرونایی، حداقل 16 نفر را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، چند هزار نفر از ساکنان لندن روز شنبه (به وقت محلی) با حضور در خیابان ها و میدان ترافالگار در این شهر، به وضع محدودیت های قرنطینه ای برای کنترل شیوع ویروس کووید19 اعتراض کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مأموران پلیس، اما به بهانه عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر دستورالعمل های بهداشتی از جمله نزدن ماسک تنفسی، به آن ها حمله کرده و سعی در متفرق کردن آن ها داشت.

پلیس انگلیس می گوید طی درگیری هایی که با معترضان لندنی داشتند، حداقل 9 مأمور امنیتی زخمی شده و از تظاهرات کنندگان نیز 16 نفر بازداشت شدند.

بر این اساس، پلیس به معترضان دستور داده بود که به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی باید به تظاهرات پایان دهند، اما در پی عدم تبعیت معترضان از دستورات، پلیس مجبور به استفاده از قوه قهریه برای متفرق کردن آن ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت معترضان به محدودیت های کرونایی در انگلیس

بازداشت معترضان به محدودیت های کرونایی در انگلیس