مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-27سياسي

آزمون اسارت به روایت ادبیات دفاع مقدس/ برگ زرین کتاب جنگ


شرح ایستادگی و دلاوری های آزادگان سربلند این آب و خاک برگ زرینی از کتاب خواندنی و عبرت آموز دفاع مقدس است که به هیچ وجه نمی توان جوانب مختلف آن را در نوشتاری موجز بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر بدون شک یکی از دشوارترین ابتلائات میدان جهاد، آزمون اسارت است.

امتحانی که هم برای رزمنده ای که اسیر دست دشمن خود و مجبور به زندگی اجباری در اردودگاه هایی مالامال از سختی و تحقیر می شود دشواری های خاص خود را دارد و هم برای خانواده هایی که شماری از آن ها از حال عزیز خود باخبرند و با وجود امکان مکاتبات محدود از درد دوری رنج می برند و صد البته هم برای خانواده هایی که به کلی از حال رزمنده خود بی خبرند و بدون در دست داشتن خبری از او، امیدوارانه برای دیداری دوباره چشم انتظار می مانند.

نا گفته پیداست این دشواری ها جایی که زندانبان اسرا، افسران بی رحم و سربازان بی احساس بعثی باشند که برای تفریح اسرا را آزار می دهند و همانند زمان حضورشان در میدان، در اردوگاه ها هم از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند کار به غایت سخت تر می شود.

این جاست که یک آزمون جدی برای محک زدن ایمان، صبر و استقامت بر پا می شود و نتیجه اش برگ زرینی از تاریخ این سرزمین و مایه افتخار تک تک ماست زیرا اکثر قریب به اتفاق آزادگان عزیز ایرانی از این آزمون دشوار سربلند بیرون آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون اسارت به روایت ادبیات دفاع مقدس/ برگ زرین کتاب جنگ

آزمون اسارت به روایت ادبیات دفاع مقدس/ برگ زرین کتاب جنگ