مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 00:152020-09-26بين الملل

کلی کرافت: کشورهای ناقض قطعنامه 2231 مشمول تحریم آمریکا می شوند


نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد آشکارا تهدید کرد که کشورهای ناقض قطعنامه 2231 مشمول تحریم ها و محدودیت های آمریکا خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد روز شنبه در گفتگویی اختصاصی با شبکه سی بی اس (CBS) به صراحت تهدید کرد که چنانچه کشوری قطعنامه 2231 را نقض کند، مشمول محدودیت ها و تحریم های [اعمالی از سوی آمریکا] خواهد شد.

وی در این گفتگو مدعی شد که یگانه هدف ایالات متحده ظرف چند ماه گذشته اطمینان یافتن از حفظ امنیت خاورمیانه و امنیت اسراییل و بالتبع آن، حفظ امنیت شهروندان اروپایی بود .

کرافت که از عدم همراهی تروییکای اروپایی [انگلیس، فرانسه و آلمان] با منویات کاخ سفید مبنی بر راه اندازی مکانیسم ماشه علیه ایران انتقاد کرد و گفت که این مسئله مایه یأس من است.

موضع روسیه و چین در این زمینه برای ما روشن است .

این دیپلمات آمریکایی با تهدید کشورهای جهان به لزوم پیروی از بازگشت ادعایی تحریم های سازمان ملل علیه ایران، هشدار داد: هر کشوری که قطعنامه 2231 را نقض کند، مشمول محدودیت ها قرار می گیرد .

این در حالی است که یکشنبه هفته گذشته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای مدعی شد با توسل به مکانیسم ماشه، عملاََ تمام تحریم های سازمان ملل علیه ایران، که پیشتر لغو شده بودند، بار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلی کرافت: کشورهای ناقض قطعنامه 2231 مشمول تحریم آمریکا می شوند

کلی کرافت: کشورهای ناقض قطعنامه 2231 مشمول تحریم آمریکا می شوند