مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 22:452020-09-26اجتماعي

عروس و دامادی که با کرونا بهم رسیدند


ماشین را تزیین می کند، همراه کاروانی از خودروهای فامیل و دوستان دنبال عروس خانم می رود و او را به خانه پدرش می برد، مادرش با زمزمه دعاهایی در زیر لب، - ایسنا/اردبیل ماشین را تزیین می کند، همراه کاروانی از خودروهای فامیل و دوستان دنبال عروس خانم می رود و او را به خانه پدرش می برد، مادرش با زمزمه دعاهایی در زیر لب، عروس و داماد را از زیر قرآن رد می کند، فامیل ها هله هله کنان ماشین عروس را تا دم در منزل پدرش همراهی می کنند.

خواننده می خواند و اقوام و دوستان جشن می گیرند و پایکوبی می کنند؛ عقربه های ساعت که نیمه شب را نشان بدهد، زیر آسمان آبی با ستاره های درخشان راهی خانه بخت می شوند و زندگی مشترکشان را با عشق و لبخند و شادکامی آغاز می کنند؛ اینها بخشی از یک داستان تخیلی نیست بلکه آرزوهای آقا دامادی است که سال ها از شب عروسی اش در ذهنش به تصویر می کشد.

ویروس کرونا مصداق بارز فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه است، او خط قرمزی بر روی تمام آرزوها در تمام جهان کشیده است و اجازه هیچ دورهمی ای را نمی دهد، حتی اگر این دورهمی برای جشن بهترین و شادترین روز زندگی هر فردی یعنی عروسی اش باشد.

بهمن خاکزاد و الهام شفایی زندگی مشترکشان را در بیمارستان آغاز کردند این روزها عروس و دامادها در سکوت مطلق زندگی مشترکشان را شروع می کنند؛ بهمن خاکزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس و دامادی که با کرونا بهم رسیدند

عروس و دامادی که با کرونا بهم رسیدند