مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-26بين الملل

صد ها تونسی در حمایت از سوریه به خیابان آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صد ها تونسی امروز به خیابان الحبیب بورقیبه در مرکز تونس آمدند تا در اجتماعی که به مناسبت همبستگی با سوریه برگزار شده بود، - صد ها نفر از مردم تونس امروز با برپایی تجمعی در مرکز پایتخت این کشور خواستار احیای روابط کشورشان با سوریه و رفع تحریم های ظالمانه علیه آن شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صد ها تونسی امروز به خیابان الحبیب بورقیبه در مرکز تونس آمدند تا در اجتماعی که به مناسبت همبستگی با سوریه برگزار شده بود، شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد، این تظاهرت با عنوان تونسی ها خواهان احیای روابط سوریه و رفع محاصره آن هستند و توسط کمیته ملی حمایت از مقاومت عربی و مبارزه با عادی سازی با رژیم صهیونیستی در تونس با همکاری شاخه اتحادیه ملی دانشجویان سوریه در تونس برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع، ادامه تلاش های مردمی تونس برای احیای روابط با کشور برادر سوریه را خواستار شدند و گفتند: مردم تونس با تجمع امروز خود پیروزی سوریه بر تروریسم بین المللی و حامیان آن را تبریک می گویند و از حاکمان خود می خواهند روابط با سوریه را از سر گرفته و برای رفع محاصره ظالمانه این کشور تلاش کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد ها تونسی در حمایت از سوریه به خیابان آمدند

صد ها تونسی در حمایت از سوریه به خیابان آمدند