مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-26اقتصادي

تنش آبی نگران کننده 700 روستای خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به لزوم آبرسانی به روستاها گفت: اینکه 700 روستا در خوزستان دچار تنش آبی باشد برای ما حساس و نگران کننده است؛ باید برای حل مشکلات این روستاها تلاش کنیم و وضعیت آبرسانی به این مناطق را بهبود ببخشیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به لزوم آبرسانی به روستاها گفت: اینکه 700 روستا در خوزستان دچار تنش آبی باشد برای ما حساس و نگران کننده است؛ باید برای حل مشکلات این روستاها تلاش کنیم و وضعیت آبرسانی به این مناطق را بهبود ببخشیم.

غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای حاشیه رودخانه دز که امروز (5 مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: آب زیرساخت زندگی و حیات انسان ها است و تامین آن برای مردم، تکلیف دولت و حاکمیت است و تلاش مسئولان در این مسیر بر این استوار است که بتوانیم به صورت مستمر و پایدار، آبرسانی را به همه روستاهای خوزستان انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیش از 30 درصد از آب های جاری کشور در خوزستان روان است، افزود: استان خوزستان به علت گستردگی و در عین حال به علت وجود آب فراوان، دارای روستاهای بسیاری در مناطق مختلف است و پراکندگی روستاها در خوزستان وسیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی نگران کننده 700 روستای خوزستان

تنش آبی نگران کننده 700 روستای خوزستان