مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-26سياسي

ایران استفاده از فناوری هسته ای را با عزمی مضاعف پیش می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت 26 سپتامبر روز جهانی نابودی کامل تسلیحات هسته ای در رشته توییتی تاکید کرد: - سازمان انرژی اتمی تاکیدکرد: ایران با نگرش استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای، برنامه های خود را در حوزه های سلامت، کشاوزی، غذا، رادیودارو و ایزوتوپ های پایدار با عزمی مضاعف پیش می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت 26 سپتامبر روز جهانی نابودی کامل تسلیحات هسته ای در رشته توییتی تاکید کرد: روز جهانی نابودی تسلیحات هسته ای، فرصتی برای اصلاح تفکر مستبد جهانی نسبت به موضوع استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.

سازمان انرژی اتمی در این توییت افزود: امروز کشور های زیادی روی به استفاده از انرژی هسته ای آورده اند، اما جمهوری اسلامی ایران با رویکردی شفاف بیشترین همکاری ها را با آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته است که این موضوع حقانیت استفاده به حق از این انرژی را برای ملت ایران ثابت می کند.

سازمان انرژی اتمی ایران تاکید کرد که این سازمان با نگرش استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای، برنامه های علمی خود را در حوزه های سلامت، کشاوزی، غذا، رادیودارو، ایزوتوپ های پایدار و… به طور دقیق و با عزمی مضاعف پیش می برد و تحریم های علمی دانشمندان هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران استفاده از فناوری هسته ای را با عزمی مضاعف پیش می برد

ایران استفاده از فناوری هسته ای را با عزمی مضاعف پیش می برد