مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-26سياسي

حضور مسؤولین شهرستان محروم شفت در محله ای محروم تر!


مسؤولین شهرستان کمتر برخوردار و محروم شهرستان شفت به همت سپاه شهرستان در جمع شهروندان حاشیه نشین خیابان بلال حبشی این شهر حاضر و پای مشکلات و چالش های عدیده آن ها نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، درگذشته شهرستان شفت را شهرستان عالم پرور می خوانند، شهرستانی که جدای از داشتن بزرگان شهیری همچون آیت الله میرزای شفتی، از عالمان عصر قاجار برای توسعه نیروی انسانی ماهر، متخصص و بنامی داشت اما این شهرستان امروزه در جغرافیای سیاسی دولت یکی از 31 شهرستان کمتر برخوردار کشور محسوب می شود.

اکنون اگر نام اختصاری شفت را بشکنیم چیزی جز شدت فقر، فاصله زیاد با مرکز استان و توسعه نیافتگی برای این شهرستان جنوبی گیلان باقی نمی ماند، این در حالی است که این شهرستان علیرغم قرار گرفتن در جوار شهرستان رشت به عنوان مرکز استان و با داشتن ظرفیت های عظیمی در حوزه گردشگری، زراعت و باغبانی و صنعت و تجارت سهم قابل توجهی در توسعه یافتگی داشت.

شهرستان شفت درگذشته به سرزمین امامزادگان ابراهیم و اسحاق علیه اسلام به جهت جلب نظر گردشگر و رونق گرفتن صنعت توریسم شهره شد تا بتوان از این طریق و کشاندن گردشگران و مسافران به این خطه منحصربه فرد، شاهد رشد شاخص های درآمدی باشد اما این مهم تا زمانی پیش رفت که عزم بر استحکام شهرستان و تلاش برای رفع محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسؤولین شهرستان محروم شفت در محله ای محروم تر!

حضور مسؤولین شهرستان محروم شفت در محله ای محروم تر!