مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:502020-09-26اقتصادي

93 واحد مسکونی در سایت توسعه حسین آباد کالپوش احداث شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمنان گفت: مجموع واحدهای احداث شده پس از رانش زمین در سایت توسعه روستای حسین آباد کالپوش 93 واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فلاحی غروب شنبه در نشست بررسی مسائل روستاهای کالپوش میامی به میزبانی فرمانداری میامی با اشاره به رانش زمین و جایگزینی خانه های مسکونی برای مردم پس از حادثه نوروز 98، بیان کرد: مجموع واحدهای احداثی در سایت توسعه روستای حسین آباد کالپوش 93 واحد است.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته برای ساخت خانه در شهرک جدید حسین آباد، 744 تن سیمان رایگان توزیع شده است، افزود: 46 میلیارد ریال تسهیلات ساخت خانه به اهالی منطقه حسین آباد کالپوش پرداخت شده است همچنین دو میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت خانه به اهالی روستای حسین آباد پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم حسین آباد با برنامه ریزی های اصولی ادامه دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت و تکمیل خانه ها در منطقه خود را متعهد می داند، ابراز کرد: در ماه های گذشته تمامی مسئولان ارشد بنیاد مسکن کشور به منطقه حسین آباد بازدید داشتند و درخواست های جدید مردم منطقه در سطح کشور پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 واحد مسکونی در سایت توسعه حسین آباد کالپوش احداث شد

93 واحد مسکونی در سایت توسعه حسین آباد کالپوش احداث شد