مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-26سياسي

نیازمند مدیریت با انگیزه، دلسوز، با اراده و آینده نگر هستیم


نیازمند مدیریت با انگیزه، دلسوز، با اراده و آینده نگر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در بخش پایانی سفر یک روزه خود به استان هرمزگان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان، اظهار داشت: شرایط کشور شرایطی سخت و دشوار است اما امیدوار هستیم به فضل الهی بتوانیم از این شرایط با سربلندی عبور کنیم.

دکتر جهانگیری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همواره بحث از بمباران، تعداد شهدا و تعداد مجروحین بود و همه از حمایت های کشورهای خارجی از عراق سخن می گفتند.

معاون اول رییس جمهور افزود: در آن دوران ملت ایران در یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر بود اما با روحیه و درک مشترک از شرایط همه به این باو رسیدند که باید در مقابل این مشکلات ایستادگی کنند.

دکتر جهانگیری با یادآوری اینکه اکثر کشورهای منطقه هر چه داشتند در اختیار صدام قرار می دادند، گفت: البته ملت ایران همواره با بزرگواری از این مسایل عبور کرده و به جهت آنکه این کشورها همسایه ما بوده اند، از خطای آنها چشم پوشی کردیم شاید خودشان بعداً این اشتباهات را جبران کنند.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: هدف دشمنان در جنگ تحمیلی این بود که اگر نتوانند ایران را تجزیه کنند حداقل بخشی از ایران را جدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مدیریت با انگیزه، دلسوز، با اراده و آینده نگر هستیم

نیازمند مدیریت با انگیزه، دلسوز، با اراده و آینده نگر هستیم