موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-26حوادث

تبرئه مرد اعدامی بعد از 19 سال


مرد جوان که 19 سال قبل به اتهام آزار و اذیت کودکی 5 ساله به اعدام محکوم شده بود در حالی از مجازات مرگ رهایی یافت که شاکی پرونده اظهار داشت با گذشت این همه سال قادر به یادآوری چهره متهم نیست و شاید در شناسایی او اشتباه کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، این ماجرا در یکی از روزهای گرم سال 1380 در تهران رخ داد زمانی که مرد جوانی با پسر 5 ساله‌اش به اداره پلیس رفت و از حادثه‌ای تلخ پرده برداشت.

پسر کوچولو با زبانی کودکانه گفت: در کوچه بازی می‌کردم که مرد جوانی به من گفت بیا به پارک برویم تا چند تا خرگوش بهت نشان بدهم من که عاشق خرگوش بودم با او رفتم اما وقتی وارد پارک شدیم او مرا به پشت درختی برد و با تهدید و کتک مورد آزار و اذیت قرار داد.

من شروع به گریه و فریاد کردم که مردم متوجه شدند و به کمکم آمدند اما او فرار کرد.

دستگیری متهم با این شکایت پرونده‌ای تشکیل شد و مأموران آگاهی برای دستگیری مرد جوان راهی پارک مورد نظر در غرب پایتخت شدند.

در تحقیقات میدانی، مشخصات پسر جوان به‌دست آمد و مأموران با این احتمال که ممکن است او بار دیگر به پارک برگردد آنجا را زیر نظر گرفتند و چند ماه پس از این ماجرا، وی دستگیر شد.

امیر 19 ساله در تحقیقات اولیه به جنایت سیاه‌اش به خاطر وسوسه‌های شیطانی اعتراف کرد و با دستور قاضی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه مرد اعدامی بعد از 19 سال

تبرئه مرد اعدامی بعد از 19 سال