مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-26حوادث

بازداشت جیب بر اتوبوس BRT


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق تلفن همراه اتوبوش BRT خبر داد و گفت: متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه تلفن همراه به شیوه جیب بری در کلانتری 128 تهران نو به دادخواهی یک شهروند خانم تشکیل و با دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی در این خصوص اظهار داشت، بیست و هفتم شهریورماه حین بازگشت به خانه از اتوبوس BRT استفاده کردم که پس از پیاده شدن از اتوبوس متوجه شدم موبایلم به ارزش 5 میلیون تومان به سرقت رفته است.

این مقام پلیسی عنوان کرد: درگام اول تحقیقات کارآگاهان با بررسی شیوه سرقت از شاکی و محدوده سرقت موفق شدند متهم به نام نادر تبعه افغانستان را شناسایی و در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند متهم در یک باربری حوالی خیابان شوش مشغول به کار است که با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با انتقال نادر به پایگاه ششم به جرم خود معترف شد که با تکمیل پرونده و به دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جیب بر اتوبوس BRT

بازداشت جیب بر اتوبوس BRT