مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-26فرهنگي

72 اثر هنری سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد


در آیینی با مناسبت هفته دفاع مقدس، 72 اثر هنری سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر بعد از ظهر شنبه در این آیین اظهار داشت: استفاده از ظرفیت هنر اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

سرهنگ علیرضا غریبی هنر را مهمترین ابزار تأثیرگذار در دنیای امروز دانست و خاطرنشان کرد: هنر می تواند هر جامعه ای را در رسیدن به هدفش یاری کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر نیز گفت: این 72 اثر شامل 648 دقیقه فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی، فتورمان، پادکست، کتاب صوتی و خاطرات کوتاه صوتی است که با تلاش هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر ساخته شده اند.

عبدالرحمن برزگر افزود: این آثار به مناسب گرامیداشت چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس رونمایی شده و از هم اکنون در فضای مجازی و دیگر فضاهایی که امکان نمایش داشته باشند پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تولید این آثار از پارسال تا کنون با پشتیبانی اداره کل های فرهنگ و ارشاد اسلامی و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ساخته شده اند و گام به گام تا سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی منتشر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 اثر هنری سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد

72 اثر هنری سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد