مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-26سياسي

تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سردار خدادی


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار خدادی را تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در پی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را محضر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) ، بیت مکرم و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

آن شهید ارجمند حیات خویش را وقف اسلام و خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و طی چهار دهه حضور درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح کارنامه ی درخشان و الهام بخش از همت، بصیرت ، سلحشوری و تلاش های خستگی ناپذیر در سنگرهای مختلف برای پیش برندگی مسئولیت ها و مأموریت های حساس محوله به ویژه در عرصه های حفاظت و امنیت بر جای گذارد که بی شک می تواند رهگشای پویندگان راه جهاد و شهادت قرار گیرد.

با گرامیداشت یاد، نام و مجاهدت های سترگ آن شهید گرانقدر و بنده خدوم و مخلص خداوند، از ذات اقدس ربوبی برای وی علو درجات و همجواری با حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سردار خدادی

تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سردار خدادی