مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-26حوادث

دستگیری 6توزیع کننده مواد مخدر در رزن/7 فقره سرقت در ملایر کشف شد


دستگیری 6 توزیع کننده مواد مخدر در رزن، کشف باطری های سرقتی در همدان، کشف 7 فقره سرقت در ملایر و دستگیری 4 سارق در فامنین عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری شش توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در شهرستان رزن، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف، شش نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: متأسفانه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده که قدرت تخریبی چندین برابر دارد و فرد مصرف کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می شود.

کشف باطری های سرقتی در همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 51 عدد انواع باطری دکل های مخابراتی توسط مأموران پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6توزیع کننده مواد مخدر در رزن/7 فقره سرقت در ملایر کشف شد

دستگیری 6توزیع کننده مواد مخدر در رزن/7 فقره سرقت در ملایر کشف شد