مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-26سياسي

پس لرزه توصیه انتخاباتی حسین الله کرم به اصلاح طلبان


اگر کاندیداها در 1400 محدود به اصولگرایان میانه و تندرو باشند و مشارکت مانند انتخابات 98 باشد علی القاعده تندروها پیروز این رقابت خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، آذر منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و این‌که آیا جریان اصلاحات وارد مصداق کار انتخاباتی شده است، گفت: اصلاح‌طلبان همواره نسبت به انتخابات رویکرد ایجابی داشته و علی‌القاعده از این به بعد هم این نگاه نسبت به انتخابات وجود خواهد داشت.

قائم مقام حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: ایجابی به این معنی که آنجا که احساس کنند حضورشان در انتخابات در تقویت منافع ملی، دور کردن تهدیدهای منطقه‌ای و بین‌المللی از کشور و نیز تامین نظر و خواست مردم اثرگذار است، با همه توان خود در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبیعی است اثرگذاری در هر یک از این دو سطح، ارتباط مستقیم با جایگاه نهادهای انتخابی دارد، ادامه داد: این به این معنی است که اصلاح‌طلبان با مشارکت فعال خود در انتخابات بتوانند جایگاه نهادهای انتخابی را در حدی ارتقاء دهند که نقش اصلی را در سیاست خارجی و سیاست داخلی ایفا کند ‌و از همه مهم‌تر این اثرگذاری باید به حدی باشد که امید مردم به صندوق رای و انتخابات به ناامیدی تبدیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه توصیه انتخاباتی حسین الله کرم به اصلاح طلبان

پس لرزه توصیه انتخاباتی حسین الله کرم به اصلاح طلبان