مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-26اقتصادي

اسناد تک برگی 17 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی همدان صادر شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای 16 هزار و 924 هکتار از اراضی ملی استان همدان در نیمه نخست سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری همدان؛ اسفندیار خزایی با بیان اینکه طرح کاداستر یا حدنگاری راهی برای افزایش ضریب حفاظتی است، گفت: طی نیمه نخست سال جاری برای 16 هزار و 924 هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی صادر شد.

خزایی با بیان اینکه تثبیت مالکیت دولت و تعیین حدود مستثنیات اشخاص از مهم ترین مزیت های کاداستر اراضی ملی محسوب می شود، افزود: این میزان سند تک برگی صادره با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک و در 75 پلاک ثبتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در طرح کاداستر یا همان حدنگاری سند دفترچه ای به تک برگی تبدیل می شود، عنوان کرد: با انجام کاداستر اختلافات قضایی و ملکی برطرف می شود و افزایش ضریب حفاظتی اراضی را به دنبال دارد.

خزایی در ادامه تصریح کرد: اصلاح نقشه های سنواتی توأم با برطرف کردن تداخل ناشی از اجرای قوانین موازی کاری مهم ترین اقدامی است که در طرح کاداستر اراضی ملی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد تک برگی 17 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی همدان صادر شد

اسناد تک برگی 17 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی همدان صادر شد