مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26سياسي

معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، گفت: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا فخیمی شهید مدافع حرم با بیان اینکه در مقابل کسانی که فرزندان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی فدا کردند مدیون هستیم، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق اهداف شعائر شهدا خود را متعهد به تامین امنیت و آرامش مردم می داند.

وی افزود: شهدا و ایثارگران با تاسی از مکتب ائمه معصومین و مخصوصا عشق به سید الشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) جان خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد، بیان کرد: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آنها قدردانی کنیم، چرا سختی های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی به گردن همه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند

معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند