مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26سياسي

اصلاح آیین نامه اجرایی قانون استخدامی معلمین حق التدریس تصویب شد


آیین نامه اجرایی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با امضای معاون اول رییس جمهور تصویب و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ 2 مهر 1399، با اصلاح آیین نامه اجرایی مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پررورش موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، مربیان پیش دبستانی، آموزشیار نهضت سوادآموزی و آموزش دهنده مستمر نهضت سوادآموزی مندرج در این آیین نامه، حق الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی یا سرانه مدارس و مشارکت های مردمی دریافت می نمایند.

همچنین براساس اصلاح آیین نامه یاد شده، به افرادی که طی سال های تحصیلی 1388-1387 و یا 1389-1388 با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت های خرید خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی (شرکت های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت نموده اند، خرید خدمات آموزشی اطلاق می شود.

مصادیق مربوط به سرانه مدارس و مشارکت های مردمی (سازکار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، مؤسس یا شرکت های طرف قرار داد با آموزش و پرورش) در شیوه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه اجرایی قانون استخدامی معلمین حق التدریس تصویب شد

اصلاح آیین نامه اجرایی قانون استخدامی معلمین حق التدریس تصویب شد