مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26سياسي

امیر سرتیپ پوردستان: ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار و موثر داشت


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار و موثر داشت،  گفت: عملیات ثامن  الائمه یکی از بزرگترین عملیات های غرور آفرین در دوران دفاع مقدس بود.

- رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار و موثر داشت،  گفت: عملیات ثامن  الائمه یکی از بزرگترین عملیات های غرور آفرین در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان رییس مرکز راهبردی مطالعات ارتش، در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات ثامن الائمه یکی از عملیات های بزرگ و غرور آفرین ما در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: عملیات ثامن الائمه نقطه عطف عملیات های ما در 8 سال دوران دفاع مقدس و در سال دوم جنگ بود.

دشمن بعثی پس از تصرف خرمشهر برای اشغال آبادان حرکت خود را آغاز کرد اما با رشادت و فداکاری نیروهای رزمنده موفق نشد وارد آبادان شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش افزود: پس از محاصره 330 درجه ای آبادان توسط دشمن بعثی، امام راحل فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود و از همان زمان کار طرح ریزی برای شکستن حصر آبادان توسط ارتش و سپاه آغاز شد، اما محور عملیات لشکر 77 ثامن الائمه بود و با همدلی و اتحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ پوردستان: ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار و موثر داشت

امیر سرتیپ پوردستان: ارتش در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار و موثر داشت