مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-26اقتصادي

خرید 355 هزار تن گندم در زنجان/ کشاورزان دیگر گندم نمی فروشند


مدیر فنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید 355 هزار تن گندم در زنجان گفت: با توجه به اعلام نرخ گندم سال آینده و قیمت بالاتر این محصول در بازار آزاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هفته گذشته در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش دستگاه های مرتبط درباره تامین گندم کشور و اقدامات صورت گرفته برای تداوم خودکفایی و ارائه به صرفه تر نان به مردم، قیمت خرید تضمینی گندم که پیش از این در شورای اقتصاد مورد تایید قرار گرفته بود، برای سال زراعی آینده، 4 هزار تومان تعیین شد.

قیمت سال گذشته کیلویی 2 هزار و 500 تومان بود و در حقیقت نرخ تضمینی گندم نسبت به سال گذشته در هر کیلو هزار و 500 تومان افزایش یافته است.

اعلام این قیمت با واکنش های بسیاری مواجه شد و گندم کاران و بنیاد ملی گندم معتقدند که این قیمت نه تنها کفاف هزینه های کشاورزان را نخواهد داد، بلکه دست واسطه گران را هم نیز در خرید گندم درازتر خواهد کرد.

مدیر فنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان درباره خرید گندم امسال از کشاورزان گفت: خرید گندم در زنجان از تیرماه آغاز شده است.

ستار رحمنی نرخ امسال را برای خرید گندم 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: فضای کافی برای ذخیره گندم خریداری شده وجود دارد و سیلو های استان با ظرفیت 600 هزار تن پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 355 هزار تن گندم در زنجان/ کشاورزان دیگر گندم نمی فروشند

خرید 355 هزار تن گندم در زنجان/ کشاورزان دیگر گندم نمی فروشند