مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-26ورزشي

عملکرد فوق العاده چند سرخپوش/ خریدهای گل محمدی بلای جان «ژاوی»


سرخپوشانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیراهن پرسپولیس را برتن کردند در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا عملکرد تاثیرگذاری داشتند و جای جدا شده ها را به خوبی پر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا بطور متمرکز در کشور قطر برگزار شد سه پیروزی کسب کردند.

تیمی که در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به خرید هفت بازیکن لیگ برتری کرد تا بتواند جای خالی بازیکنانی نظیر آنتونی استوکس، کریستین اوساگونا، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و مهدی ترابی را پر کند.

از این رو سرخ ها تنها چند روز مانده به شروع ادامه رقابت های لیگ قهرمانان 2020 موفق به جذب حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، علی شجاعی و میلاد سرلک شدند.

با این حال هماهنگی آنها در کوتاهترین زمان ممکن تا شروع مسابقات قابل قبول بود تا زمینه صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی را فراهم کنند.

آقای کلین شیت جدید با شماره 81 حامد لک پس از پیوستن به پرسپولیس پیراهن شماره یک علیرضا بیرانوند را بر تن کرد تا خط و نشان جدی برای رقیب خود بوژیدار رادوشوویچ در فصل آینده بکشد.

او به دلیل قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2020 نتوانست با شماره بیرانوند بازی کند تا شماره 81 را بر تن کند اما همچنان گزینه نخست یحیی گل محمدی برای ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان در آسیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد فوق العاده چند سرخپوش/ خریدهای گل محمدی بلای جان «ژاوی»

عملکرد فوق العاده چند سرخپوش/ خریدهای گل محمدی بلای جان «ژاوی»