مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-26اجتماعي

آغاز ناپایداری های پاییزی در دشت کاشان


تفسیر و تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که ناپایداری های جوی در نخستین روزهای پاییز بر مناطق مختلف شهرستان های کاشان آران بیدگل حاکم خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر و تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که ناپایداری های جوی در نخستین روزهای پاییز بر مناطق مختلف شهرستان های کاشان آران بیدگل حاکم خواهد شد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا بر نقشه های هواشناسی دمای هوای کاشان از 35 درجه در روز یکشنبه با 8 درجه کاهش به 27 درجه در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه خواهد رسید.

وی افزود: در تفسیر نقشه های هواشناسی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری پدیده غالب جوی در مناطق مختلف دشت کاشان به صورت باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک و بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به کاهش دما و احتمال بارش های پراکنده و نقطه ای در مناطق کوهستانی دشت کاشان به کشاورزان توصیه می شود نسبت به جمع آوری محصول های پاییزی مثل انار، خرمالو و پسته اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به ناپایداری های جوی در فصل پاییز، پدیده اینورژن همراه با حرکت کند و سنگین هوا و آلودگی آن قابل پیش بینی است که مقابله با آن نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ناپایداری های پاییزی در دشت کاشان

آغاز ناپایداری های پاییزی در دشت کاشان