مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-26اقتصادي

عرضه 300 میلیون درهم به صورت حواله به بازار ارز


بازار ساز با هدف پاسخگویی به نیازهای واقعی بازار و در راستای اظهارات دیروز رییس کل بانک مرکزی مبنی بر اقدامات تدریجی این بانک برای تعمیق بازار ثانویه امروز 300 میلیون درهم به صورت حواله در بازار ثانویه عرضه کرد.

- جی پلاس ، همزمان با افزایش فعالیت دلالان و سفته بازان، در روزها و هفته های اخیر، عرضه ارز توسط بازار ساز رو به فزونی گذاشته به طوری که به گفته کارشناسان، نیاز واقعی بازار به ارز، تامین شده و کمبودی در این بخش وجود ندارد.

ایرنا نوشت؛ بر این اساس، امروز 300 میلیون حواله درهم توسط بازارساز در بازار ثانویه عرضه شده است که نشان دهنده پاسخ گویی کامل به نیاز متقاضیان و اشباع بازار است.

اقتصاد کشور در حالی سال 1399 را آغاز کرد که بعد از دو سال مقاومت در برابر جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، توانسته بود پایداری نسبی را بر شاخص های اصلی اقتصاد کشور حاکم سازد، اما بروز بحران کرونا، تعادل حاکم بر تجارت و بازرگانی کشور را بر هم زد، این فرصت را برای دشمنان کشور از یک سو و فرصت طلبان اقتصادی از سوی دیگر فراهم آورد تا فشار بیشتری را بر اقتصاد کشور وارد کنند.

اما ارکان اقتصادی کشور همچنان به مقاومت خود ادامه می دهند و در این راست عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی روز گذشته در این خصوص تاکید کرد: بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 300 میلیون درهم به صورت حواله به بازار ارز

عرضه 300 میلیون درهم به صورت حواله به بازار ارز