مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-26سياسي

آیین قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نمی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: آیین سنتی و مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نخواهد شد و بزرگداشت حضرت سلطانعلی به مدت دو شب به صورت عزاداری در فضای باز صحن امامزاده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: آیین سنتی و مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نخواهد شد و بزرگداشت حضرت سلطانعلی به مدت دو شب به صورت عزاداری در فضای باز صحن امامزاده با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

عباسعلی قپانی پور در نشست برنامه ریزی و هماهنگی مراسم عزاداری حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع)، اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان کاشان، آیین قالیشویان در دومین و سومین جمعه مهرماه تعطیل و درهای حرم و صحن بسته خواهد بود.

وی افزود: در شب های چهارشنبه و پنجشنبه جاری به مدت 2 ساعت مراسم عزاداری و سخنرانی با کنترل شدید پروتکل های بهداشتی و امنیتی در صحن آستان برگزار می شود.

هر نوع اسکان موقت در منطقه اردهال ممنوع است و تمام مسیرها و راه های منتهی به مشهد اردهال مسدود و از ورود افراد غیر بومی به منطقه جلوگیری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان، تاکید کرد: مسئول تامین امنیت و حفظ جان شهروندان هستیم و حفظ سلامت و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نمی شود

آیین قالیشویان در مشهد اردهال برگزار نمی شود