مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-26سياسي

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از رسالت های پیشکسوتان این عرصه است


جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسالت اصلی تبیین و تشریح شرایط و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس بر عهده پیشکسوتان دفاع مقدس است.

- قزوین - جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسالت اصلی تبیین و تشریح شرایط و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس بر عهده پیشکسوتان دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ عباس برزگر پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از اصحاب رسانه پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس که از نزدیک شرایط دفاع مقدس را لمس کرده اند نقش مهمی در تبیین این شرایط برای جوانان دارند.

وی افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و هشت سال دفاع مقدس امروز باید همچون حضرت زینب (س) ویژگی های دفاع مقدس را برای نسل امروز که در معرض بمباران شبهات قرار دارند بیان کنند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: شبهاتی که امروز از سوی عده ای برای نسل جوان مطرح می شود ناشی از عدم تبیین دقیق است و امروز بیش از هر زمانی خطر تحریف را درک می کنیم.

وی بیان کرد: شما پیشکسوتان که اتفاقاً بار رسانه نیز بر دوش شماست امروز نیز باید همچون دفاع مقدس در نبرد رسانه ای دشمن رزمنده باقی بمانید و به نبرد با شبهات مطرح شده بپردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از رسالت های پیشکسوتان این عرصه است

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از رسالت های پیشکسوتان این عرصه است