مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-26سياسي

ایجاد 5 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال 1399 بر اساس سیاست توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، پنج هزار شغل با 141 میلیارد تومان اعتبار ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل خدمت به نیازمندان و محرومان است از این رو همه برنامه های این نهاد در همین راستا معطوف است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی وابسته به رهبری و به دور از دسته بندی های سیاسی است و تمام حرکت و همت و تلاش ما در تعامل و همکاری با اقشار مختلف برای خدمت به محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کارکنان و مدیران در کمیته امداد باید مردمی باشند چراکه این نهاد جای کار تشریفاتی و یا سیاسی نیست بلکه محور حضور در این نهاد خدمت به نیازمندان با توکل به خداوند سبحان و نیت الهی است.

وی افزود: کمیته امداد با استفاده از توان مردمی و مشارکت اقشار مختلف مردم به دنبال جذب منابع مالی بیشتر برای خدمت به نیازمندان است.

حق گویان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به شرایط حاضر کشور و تنگناهای مالی به وجود آمده تلاش می کند تا اتکای خود را به اعتبارات دولتی کاهش دهد و برای این مهم، افزایش مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در قزوین

ایجاد 5 هزار شغل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در قزوین